Som man bäddar Får man ligga 😉

.. Idag var en 2dag för mig och det funkar faktiskt hur bra som helst. Jag har det svårare med att tänka "fri ätning" på 5dagarna. Men det verkar viktigt att verkligen äta det man ska även dessa dar. Annars sätter man kroppen på svält istället för kortfasta.
 
I alla fall fick jag infallet att försöka promjogga i Skrylle i eftermiddag och 5 km skulle väl gå fint. Ja det gjorde det också om jag tänker att det är 16 veckor sedan operation.
Målet var att ta mej runt 5 km och lite snabbare än en promenad. Jag gick mycket och småjoggade lite. Det tog 47 minuter så som ni ser .. Vägen tillbaka är låååång 😳😥😏
 
Under nästan hela tiden var det lite  " ontkänsla" under foten men Äsch bara på det .. Det är tibia under knät som är opererat.
 
Nu kan jag säga "det var nog 2 km för långt idag" 
 
Önskar er alla en god natts sömn 💕