Idag krävdes en tupplur 😊😎💃🏻

Nu har många aktiva dagar tagit ut sin rätt 😴👼🏼
 
Bröllopsmiddag i fredags följdes av 40år +moms fest igår. Det är kul att träffa gamla vänner man inte sett på länge, träffa nya bekanta, äta och dricka gott och sist men inte minst. Klä upp sig 💃🏻 När vardagen rullar på är det inte ofta feststassen ska på. Vissa gånger jag ska iväg har kläderna på något vis hängt i för varm garderob och krympt men ibland funkar lite av det "gamla" 😎 Det gäller att ha 🍀 eller lätta på plånboken.
 
Igår hade vi en fantastisk kväll. Jag till och med dansade i högklackat på mitt opererade ben ✌🏻️ 
Jag får förstås bekänna att det märktes idag. Lite svullet är benet och trög är hjärnan men .. Glada sitter vi här och undrar om det kanske borde planeras fler festkvällar. Det är ju superkul!!!
 
Mannen och jag tog oss också iväg till skogen för en promenad följd av lunch. Väl hemma igen skulle vi bara ligga i solen en stund och läsa en god bok 😎☀️ men somnade så gott 😂
 
Tack för en go helg och Lycka till med kärleken och livet som 50 🌹🌹🌹
Kramar från en glader 😍