Värmen har kanske kommit för att stanna

Härliga vår <3
 
Ju mer jag kan använda mitt ben ju bättre väder blir det. Jag kan till och med tänka "äsch vad gör det att jag satt inne i husarrest när det ven en vass vind kring knutarna. Jag blev ju bättre när värmen kom :-)"
 
Jag kan nu förflytta mej utan ortos och kryckor vid små sträckor, har prövat att köra bil små sträckor, och i morgon börjar träningen hos sjukgymnasten. Det ska bli kul och är väldigt behövligt. Jag hoppas vara mer muskeltränad än på mycket länge efter genomgången rehabiliteringsträning. Detta kan bli en nystart av en 50 årig kropp ;-) Det är i alla fall mitt hopp och tro.
 
 
 
Idag har jag hälsat på en vän som bjöd på lunch, goa skratt och fika. Goa skratt gör snabb läkning av både kropp och själ.
 
Nu är det dags att runda av och hämta krafter. Det blir nog ett tungt pass imorgon ;-)
 
Kram och njut av våren <3