Tänk .. våren är här ☀️🐞🌼🌚☀️

Obeskrivligt att känna solens värme på skinnet då jag precis börjat återgå till vanliga levendet. 
Efter en ganska dålig natts sömn klev jag upp och sa godmorgon till assistenten som kom klockan 8. Äsch tänkte jag .. jag vilar lite på soffan 😍 och vaknade strax efter 10! 
 
Jag hade blivit bjuden på 15 års kalas med hämtning klockan kvart i två så om det skulle bli någon reda var det dax att pallra sej upp.
 
 
  
Där satt jag i köket med solen i ögonen när de yngre kom från fotbollsplanen och en tillika trött man dök upp från sin gömma. 
Vi konstaterade alla att det var underbart väder. 
Mannen har dragit på sej någon förkylning/influensa så han stannade hemma från kalaset.
 
Efter ännu en gudomlig dusch gav jag mej iväg en stund. Tänk att duscha kan vara så skönt .. eller egentligen kanske mest att man kan duscha ☔️
 
 
 
Goda hembakta bullar och annat gott blev det på kalaset tillsammans med prat och nya lärdomar. Tjejen som fyllde år hade fått en superfin kamera som vi fick se olika finesser på. En annan gäst visade oss tricket att inte bli skakig på handen när man "rattar" på objektivet och berättade också att att det numera heter att ta bilder inte foton.
Sonen i huset höll på med ett superfint hantverk. Han gjorde en brynja av ringar som han själv tillverkade av ståltråd. Mycket imponerande 😳
 
 
Nu lite gull med mannen med hopp om att han tillfrisknar. 💕💖
Snart är jag också att räkna med 😍 Om sjukgymnasten ger mej ett stärkande och smidighetstränande program så räknar jag med att vara fullt frisk mycket snart. Än så länge går det över förväntan. Från att inte ha stått på vänster ben till att gå på benet utan kryckor på 2 dar gör mej hoppfull. 🏃🏇🏊🏄🚴🚗
 
Sköt om er💕
#1 - - m💟:

Åh vad härligt att du piggnar på dej🌞✌️ Håller tummarna för många möten med goa människor och tillfälle till eftertanke💟♥️💐