Övningar, nålar och kalas gör susen :-)

Sjukgymnast besök i morse som jag fick bråttom till .. Om sömnen störs av en yngling som väcker oss 4 och tycker "nu är det morgon" och man sen somnar om är det lätt att det blir bråttom 😉
 
Hon konstaterade i alla fall att det var avsaknad av vila från belastning som gjorde benet svullet. Inte hennes övningar. Efter en genomgång kändes det klart bättre.
 
Sonen skulle till vår Guru Affe så jag följde med dit och blev igelkott på benet för att hjälpa till lite ytterligare. Det ska säkert bli människa av denna människa igen 😜
 
 
Hihihi ... väldigt konstig vinkel på kortet .. Vilket bautalår 
Så fet är jag inte 😏 men kolla nålarna ..
 
Så var det sillamacka och äppelkaka på en go väns kalas. Fyra goa tjejer, mycket snack och ingen hockey 😜😂 hela eftermiddagen. 
Då skötte jag mej idag i alla fall för det stod ju vila på schemat 😉
 
Innan kvällen hann jag oxå med att överlämna alla goda vänners bidrag till de behövande barnen. 💕💖 Tack alla som hjälpt till!
 
Dax att runda av måndagen och invänta tisdag. 
Sov Gott 😴💕
#1 - - Anonym:

Ojdå. Nu är mitt bidrag redan hos Emmaus men de hade kanske fått tillräckligt med kläder? / Mvh Kristina