Omtänksamhet är en gåva

Idag kom en vän på besök .. en vän som liksom jag tänker på andra och säkert kommer dö lika fattiga som vi föddes, alltså utan ett öre ;-)
 
För vissa (läs rätt många) gäller det att ha mycket även den dan de dör.
På mitt erfarenhets- och äventyrskonto hoppas jag ha mycket ... annars .. nä :-/ Kanske en slant över till barnen då kistan och begravningen är betald men annars ... Varför?
 
Om jag kan görat livet lättare för någon annan gör jag gärna det. Såklart behöver det inte innebära att jag betalar något för dem ..
Tjänster gör jag gratis <3
 
Kompisen är likadan :-) och vi är rörande överens ... alla tänker inte som vi. Jag känner fler och har genom åren lärt mej ... riktiga vänner = spara ... egotrippade "vänner" = skippa ;-)
 
Hittade en till kul gammal bild <3 Söta tjejer ihop med Courir Mail. Undrar hur stor och ståtlig han hunnit bli <3
 
Nu står katten här och ska bestämma för oss <3 Hon är en god och sann vän. "Nu är vi trötta" säger hennes blick "Nu ska vi sova"
Tur man har en sådan vän <3 Sova tillräckligt länge har jag inte lärt mej ;-)
 
Sweet Dreams alla goa omtänksamma <3