Fredagsmys efter fys ..

I morse var jag slut som artist. Många intryck igår ihop med lite dålig sömn gjorde att jag gick upp och åt frukost klockan 11 <3
Först var vi uppe 5 för månen är full ;-) Sen slummer på soffan. Jag har kommit på att man hinner mycket fast man tar det lugnt.
 
En del önskningar för dan hade jag. Bl.a. skulle jag duscha .. vilket jag inte gjort på riktigt sedan olyckan. Äcklig?! Det är upp till er att tycka :-)
Världens skönaste dusch kan jag försäkra <3 <3 <3
 
Jag skulle också bege mej till Ica men det har regnat hela dan och att rulla rullstol då innebär att man blir väldigt blöt. Äsch tänkte jag .. "jag går en bit och rullar min rullstol framför mej" Jag fixade hela vägen till Ica och fortsatte inne i butiken. En stående människa når mer och nu när jag är mer upprätt känner jag mej hur lång och ståtlig som helst ;-)
På väg hem satt jag och rullade mestadels. Varje framsteg känns fantastiskt <3 Det är lätt till tårarna då .. konstigt att vara glad med tårar ...
 
 
Nu ligger jag här och tänker och önskar att "Vips kan jag springa igen"
 
Ha en fin fredagskväll <3