Vårkänsla i luften ...

I morse vaknade jag av ett "pling!!!" Det var min mobil som levererade ett sms från en av mina fina hurtiga vänner. "Godmorgon! <3 Jag kommer vid 10 och hämtar upp dej :-) Så tar vi en "rulltur" innan lunch <3"
 
"Jag vaknade precis men 10 blir bra :-)"
 
En timme ute i vårsolen i Lund gjorde susen :-) Sen god lunch som hon hade med sej.
Kan man ha det bättre .. NÄ <3
Tack snälla söta <3
 
 
Eftermiddagen har jag använt till att hänga vid datorn. Gjort lite förberedelser till handledningstillfällen och arbetsuppgifter åt sonen som numera har mestadels av skolan hemma ...
Ja och sen har jag vilat ;-)
 
Vårsolen och bubbelprat tar kraft liksom benbitar som läker <3
 
Livet går framåt så sakteliga .. jag längtar till dagen läkaren säger "Så ... nu gäller det att bygga upp dej igen. Ut och gå, träna och så småningom jogga"
 
Tjingeling <3