Utanför kojan ... Återbesök

Idag har jag varit på återbesök hos opererande läkare och allt så bra ut enligt henne och hennes sjuksyrra ... men för mycket detaljer för mej så det fick bli till att ligga ner 😳😥
Stygnen blev tagna och jag fick visa på rörlighet. Där fick jag väl godkänt 😊
Jag tyckte benet såg groteskt ut men det såg enligt dem mycket fint ut. Mitt knä är mycket större än lårbenet 😳 Med ett sådant ben gör man inte många ragg 😎😂
Tur man är gift 😂
Så en tur in till sjukgymnasten som kände igen mej från vårdavdelningen ... Hemska tanke .. vad sa jag till honom i drogdimman? 😳
Han låtsades inte om några dråpligheter utan vi tränade mitt knä och jag fick uppgifter med hem. 
 
Väl hemma fick det bli vila innan vi började laga kvällsmat.
 
 
Jag hade oxå oväntat besök i dag 😍 Söta Ester satt på fönsterblecket och sa hej 😊
 
Ha en god natts sömn 💖😴