Så blev lördag till söndag ...

Lördag med regn och rusk lättade vi upp med de goda kakorna från "farmor" och en chokladtårta som jag bakade under dagen. Lagom sockertrind och näst intill ångrande somnade jag och drömde osammanhängande drömmar med konstiga teman.
Jag tror mitt ben längtar efter att få spralla på, springa, skänkla, simma och tänjas ut i en go yoga.
 
I morse vaknade jag och var hungrig ... trots lördagens alla intag. Så är det alltid för mej .. mycket mat ger mycket hunger. Upp och göra havregrynsgröt och fixa till sej lite och sen blev kropp och själ nöjd.
 
Här lyser solen idag och genast känner jag mej piggare och mindre deppig över att behöva rulla rullstol och hoppa på kryckor.
 
Idag är det dåligt med bemanningen hos sonen :-( Mannen och han skulle bege sej på promenad och kunde tänka sej mitt sällskap :-) Så nu mår vi så mycket bättre alla tre.
 
En julkaktus i huset är något trög ... efter ett par år utan minsta blomma har den bestämt sej för att blomma <3
3 fina knoppar har den.
 
Trevlig söndagskväll <3