Hitta alternativ till aktiviteter ...

Idag fyller två vänner till mej år :-) Inte vilken födelsedag som helst heller .. båda nollar. Den yngre blir 20 och är på äventyr på egen hand precis som de yngre ska. Jag tror förstås att hennes föräldrar skulle velat vara där och krama födelsedagstjejen. Tids nog händer det <3 Stort Grattis än en gång Jessica :-)
 
Min andra nollande kompis fyller 50 .. precis som jag gjorde för ett par månader sen. Idag var jag bjuden till henne på lite "mingel". Tyvärr är jag fortfarande med benet i rakt paket och mestadels rullstolsburen så ... vi kommer mingla en annan dag. Hoppas ditt mingel blev fantastiskt <3 och Stort Grattis Kajsa <3
 
Istället för mingel fick jag stanna hemma och försöka fördriva lite tid. Jag lyckades efter lite möda och med lite hjälp få in sängkläderna i tvättmaskinen, ringt och beställt taxi till imorgon på Sjukresor och fixat lite schemaändringar i sonens schema. Sen behövde jag vila (läs sova) före jag lagade kvällsmat.
Det är ett annorlunda liv här runt Hatte just nu ... men jag kommer tillbaka <3
 
När jag sitter/ligger här och funderar kommer jag på lite tokigheter ibland - så och idag. Alla yngre tränande tjejer och killar lägger inte ut selfies numera utan bilder på sina muskler. Vips så kom tokidén ;-)
 
 
Imorgon .. återbesök på ortopeden :-)
Hoppas jag läker bra och att jag kan få börja böja benet ..
Nu - Rast & Vila
ZZZzz.....