Grå vår ... glädjen över rullstolsmaraton

Idag var en bättre dag. En dag med krafter att göra mycket. Först städade jag min ortos ... örk så äcklig den blir på insidan :-( Jag vill inte tänka på hur mycket kvalster den samlar ihop med all lös hud. Ulk örk pi Bläää!!!!
Nu är den ren och fin ett tag i alla fall :-) liksom vårt sovrum som blev dammsuget av bara farten.
Sen fick jag vila .. efter det fick benet sin gymstund ...
Jag tränade det andra lite oxå och sen någon yoga/meditations variant a la Hatte.
 
På eftermiddagen fick jag för mej att rulla ut en stund och titta på omvärlden. Tiden har jag oändligt med .. det är orken jag behöver hushålla med. Någon bra rytm i det har jag inte lyckats med än. Nu ikväll är jag trött ..
 
I alla fall var jag ute och smakade på våren. I vår rabatt invid huset växer massor med vintergäck. Så fint!
 
Jag rullade iväg en tur för att skicka ett lite paket till dottern också. Det var tur jag hade nedför backen i motvinden dit och medvind i uppför backen hem. I affären träffade jag på lite trevliga vänner jag kunde prata med. Det är så mycket bättre för läkning att vara glad i själen. Det blir jag när jag träffar andra människor. Husarrest är värsta tortyren för mej <3  
 
Imorgon blir det härlig fikastund med go kompis. Härligt!!!
 
Ha det bra alla vänner <3
Love you