Vissel vissel ... nynn nynn ... lallala tralla la :-) <3

En underbar lördag med träningsframsteg .. mamma - dotter tid ... pyssel & mys <3
 
I morse begav jag mig till gymmet taggad för en timmes träning. Ops!!! i min iver hade jag alldeles glömt att det var låååång röd fredag. Ett mörkt nedsläckt gym med en skylt med STÄNGT!!!
 
Hmmm ... :-/
En promenad istället? Nää ... det skulle kunna trolla tillbaka min haltande gång med Power Walk i det fria ...
Medan jag tog en svängom till världens bästa bageri tänkte jag ut det geniala ... Ut med fina riktiga cykeln och ta en tur på den innan träningen hemma i lyan. Så fick det bli :-)
Ohh vad härligt!!!! Cykelturen gick finemang <3
 
 
.. hem och i med lite frukost i Hatte för sedan skulle dottern och jag till Ikea.
 
 
Vi hade en finfin stund där med inköp och lunch.
 
Så var det hem till lyan igen och börja ge nytt liv åt våra krukväxter. De som var mest i behov av ompyssling hann jag med idag. De andra får vänta till en annan bra dag.
 
Nu mysstund med sonen efter en god lammstek med tillbehör.
 
Livet leker <3
Kramelikram och vissel lallala trall ;-) 
#1 - - Robex Lundgren:

fint