Rocka loss đŸ‘đŸŒ

Idag mina lĂ€sare ... idag fick jag till rockandet đŸ’ȘđŸ»đŸ‘đŸŒ đŸ’ƒđŸ»
 
Efter mitt gympass tog jag fram min rockring och stĂ€llde mig utomhus för lite rock'n'roll 😂
"hur ska jag mÀta tiden och finna engagemanget ... Ute .. Ingen musik ... ?"
"Aha .. jag rĂ€knar .. 1,2,3,4,5,6...... 100 😳 kĂ€nns fortfarande lĂ€tt 1,2,3.... 100 😳 rockade pĂ„ till ... 500!!!!" 
Glad som en speleman gick jag över till det hĂ„llet som fortfarande Ă€r svĂ„rt. Det hĂ„llet rĂ€knade jag inte .. Inte lönt Ă€n men det blir sĂ„ smĂ„ningom đŸ‘đŸŒđŸ˜
 
IkvÀll har jag haft en hÀrlig, men kall, kvÀll med man och dotter pÄ JÀgersro. Det som var ett stadigt inslag i mitt liv som ung. VÄr RiksgaloppandelshÀst skulle starta i ett lopp ihop med Sveriges bÀsta treÄring Volatile.
Till en början sĂ„g det ut som riksgalopphĂ€sten Burning the Clocks skulle fixa i alla fall en andra plats men han kroknade tyvĂ€rr. De gick pĂ„ vĂ€ldigt snabbt till en början vilket dĂ€remot passade den helt fantastiska Volatile. Vilken hĂ€st! Stort, stark och vacker đŸ‡đŸ»
Det finns en och annan sÄ fantastisk hÀst och det Àr otroligt att se pÄ nÀr de löper. Stort Grattis till alla delÀgare! 
 
  
  
 
Ligger hĂ€r och försöker Ă„terfĂ„ vĂ€rmen 🎆 Det Ă€r fortfarande kallt om kvĂ€llarna i SkĂ„neland 🌝
Godnatt 😮
Â