Kryp ut i solen ;-) bort från crosstrainern ...

Ja hörru ni ..
 
Mycket träning på gymmet får det vara för att återgå till det vanliga.
Kanske ni tänker det vi skämtar om :-D "Wow vad vältränad Hatte blir ... "
 
Tyvärr ser jag nog ut som jag brukar med min lilla muffinsring ovanför bältet :-) hehe
... än så länge i alla fall <3
 
Solen har lyst så gott över Lund de sista dagarna och då har jag passat på att få ut trädgårdsmöbler och rensat bort höstlöv från rabatterna.
 
Tyvärr kommer allergi med den fina blomstringen :-( Sonen och jag reagera på något just nu men vi vet inte vad. I ett försök att lindra våra besvär tog jag av alla hängen på vårt träd utanför köksfönstret. Jag snorade och blev täppt där ute men om det var just den ... ja det vet jag inte.
Jag tänker på er alla som har det så hela sommaren. Vi brukar känna av något i slutet av mars till mitten av april så nu är det snart över.
 
Nu ska jag krypa till kojs och samla skönhetssömn <3
Ni som känner att ni behöver det ... vi ses i drömmen ;-)
 
Godnatt
 
Härliga stålhäst som jag nu återigen kan bemästra på väg till gymmet varje dag <3