Det är inne att vara ute <3

Idag hade jag bestämt mig ... inget gym. Det är superväder ett par dar till och sen kommer kanske regn. Då gäller det att passa på. Jag hade ärenden till apotek och fick för mig. Träning för benet behövs - jag cyklar till apoteket. Sularpsfarmen skulle jag också till .... Då får det bli apoteket i S Sandby. Sagt och gjort .. på cykeln och iväg. Det gick prima dit. Medvind, pigga ben och nedförsbacke. Hem ... jodå trots motvind, trött vänsterben och uppförsbacke kom jag hem och det tog inte många minuter längre hem. Jag är nöjd :-)
 
 
Sularpsfarm har skaffat lamadjur och mååånga får. Det var verklig vårkänning i hagen med alla lamm som bräkte högljutt <3
 
Nu ikväll klippte jag vårt lilla gräs som vuxit sig högt i våren. Det var än värre än cykelturen till S Sandby det. Huuu vad svårt. Men skam den som ger sig ;-)
 
 
 
Morgonen började tidigt för mig och sonen .. 4.20 :-/ och det beror på ....
 
.. snart är månen full. Precis som studenterna i vår stad ;-)
 
Godnatt ZZZzzz ...