Actic - mitt andra hem ;-)

Inte kunde jag tro att det skulle kunna bli så här ..
 
Jag ser som endaste utväg att träna varje dag på övningarna sjukgymnasten gett mig . Jag vet att stannar hemma och ska göra dem här ihop med en cykeltur på vanliga cykeln så blir träningen gjord si så där ibland. Därför ... marsch iväg varje vardag. Helgerna blir si så där - ibland iväg ibland inte.
Trots detta nitiska tränande känner jag mig halt, lytt och inte vidare tränad :-(
Det går liksom inte framåt precis och ont i foten har jag ... Bah!!!
Ge upp har jag ingen plan på ... jag behövde bara gnälla av mig lite :-S
 
Så!!!
 
Annars har dagen varit bra. Jag gjorde ett försök att baka tacochips. Det blev gott men mer som tacoknäcke ;-)
 
Sen har vi planerat framtid och semestertider i assistansen här hemma ...
 
Ja .. en ganska lugn och vanlig dag har det varit. Nu ska jag inta ryggläge och se om värken i benet och foten kan ge med sig ..
 
Godnatt från Fru Gnällspik <3