Så gick dagarna och vad gjorde jag?

Sedan Robin "försvann" har jag verkligen svårt att få något gjort .. Inte så att jaginte vet vad jag kan/kunde göra ... utan bara att jag mest minglar omkring.
 
Igår fick trädgården sej en uppryckning ( fast det hann jag förut oxå).
Ogräsättikans örkliga doft finns fortfarande kvar både i näsa ochträdgård :-/ och hur effektivt det blev återstår att se för tror det eller ej ... Från en molnfri himmel kom det lite regn precis efter ... Baah!!
 
Idag sitter dottern och jag med jobbet att uppdatera en mobil .. egentligen är vi på väg på diverse shopping <3 
Det är härligt med en dotter som har tid med morsanträff ;-)
 
So long vi ses igen <3 
Hatte
 
 
#1 - - Rosen:

Njut av morsanträffarna! Det kommer tyvärr andra tider då det knappast hinns med. Kram

Svar: <3
Hatte