Sömn är viktigare än mat ...

Värmen som varit otrolig i flera veckor har tagit en liten paus. Det tycker säkert en del är förfärligt medan andra kan tycka att det är skönt. Många har svårt att sova varma sommarnätter och tänker då att NU ... nu ska jag få ro.
 
Jag gillar värmen oavsett om jag sover och vaknar lite på nätterna. Det tillhör min vanliga sömn ... tyvärr :-/
Under snart 20 år har andra styrt min nattsömn än sol och värme ;-)
 
Idag är jag lätt förvirrad då jag sovit 3 timmar ... kört och hämtat familjemedlem (vilket jag själv erbjudit) ... sovit 2 timmar ... varit uppe med en ickesovande son ... småsovit 15 min ... pratat med pigg son om att vila lite till .. småsovit 20 min ... blivit ombedd att hämta nyckel för filmtittande .. svarat att vi vilar lite till ... småsovit 30 minuter ... lämnat över assistansjobbet till pigg och frisk.
 
Jag tänkte lägga mej och sova, men sitter här med frukostkaffet efter att ha matat en ensam och lite ledsen grannkatt.
 
Galet men nu säger jag ... på återseende.<3
 
ZZZzzzz ....