"Basse" hjälplöst efter ;)

Han är i alla fall hjälplöst efter än så länge .. Bassebacill som härjar här i kojan. Kylan är för tillfället min bästa vän eftersom det känns som jag fryser bort det som kunde fått mej på fall. Jag ser oxå till att lägga mej i tid och sova så mycket som jobbet tillåter.
 
 
 
 
Idag tog jag hela stalltjänsten med mockning åt alla och allt annat fixande. Stallkompisen skulle ut på galaj och hon hade satt mannen på stalljobbet. Behöver jag berätta hur glad han blev över att slippa ;-)
Tre timmars jobb i kyla blev det innan en rekordsnabb dusch och iväg på nästa grej.
 
Handledning med en go assistansgrupp.
 
Nu ligger jag här i soffan och samlar sist krafterna för att gå upp och fixa tvätten från maskinen. Ja ni vet de där måstena som bara är kul när de är gjorda ;-)
 
Sweet Dreams mina vänner <3
... ni kan väl heja på mej i kampen mot Basse ;-)