Vänner <3

 
Tänk så härligt det är med vänner :)
 
                                  
            

Igår kväll fick jag ett sms från en behövande vän. Självklart ville och kunde jag hjälpa ... det gällde ju bara att vara en vän, öppna hemmet för hungriga ungdomar en kort stund, få se min son glad över ett kärt besök :) (hans fd. klasskompis), ge två vänner en kort ledig stund från det annorlunda föräldraskapet och FÅ ett glatt besök till kvällsmaten :)
Självklart och otvunget <3
 
Vissa har förstått ;) ....


För övrigt har jag varit en just kompis åt mej själv ... gett mej behövlig stallstund med sötaste Robin ... motions joggat 6 km och sovit en stund i solariet ;) (.. ja ni läste rätt ... tokigt men sant)

Nu ska jag fortsätta rå om mej själv och min kära "äkta hälft" ;)
Nu ... en stund med Kommissarie Lewis ...
:) :) :)
 
ZZZzzz ...
 
#1 - - Susan:

Rå OM varandra i vått o torrt <3

#2 - - Inger:

Du är en sann vän Hatte, fantastisk! Så glad att Universum såg till att våra vägar korsats :-)