Kraft & Levnadsmod

Nästan precis hemkommen från en trevlig kväll i stan med gamla kollegerna :)

Vi åt gott och pratade om livets godheter :)

Kul att träffa dem igen.

 

Denna torsdag har i övrigt bjudit på massor av uträttade ärenden.

Det gick upp för mej att båda våra barn vuxit upp och blivit stora då jag stod där i affären och köpte rakapparat åt sonen .. ops ;)

 

Jag har oxå befunnit mej i löparspåret - vilket jag är väldigt stolt över. Äntligen början till ett sundare liv ..


 

                                                  

  .. det känns bra i mina löparfötter :)

 Nu ska jag sussa kudden och samla krafter till morgondagens strapatser ;)

 

Godnattkramar :)
#1 - - cecce:

Verkar som om du nu gör det du vill och kan. Måste vara inspirerande!

Så du börjar också försöka komma igång i jogginsspåret?:-) Jag gör mina försök. Går sådär. Lite trögt men framåt trots allt.



Kramar