Intressant ... intressant .... ;)

TempoHatte har numera halverats :)
Skönt men oxå oroväckande ... hhmmm ...

Jag rider förvisso flera gånger i veckan, ärenden som behöver göras läggs inte längre i den oändliga högen med ofärdigt och denna hög krymper oxå om än ganska sakta :)

Idag var planen att börja träna på Actic igen ;) ... men - nej ....
Det får bli en annan dag ;) Idag blev det ...

 



Vinden var kall, men det var härligt!!!



När vi kom tillbaka och stalltjänst var överstökad skulle jag rask ge mej hemåt. !!!!

På åkern brevid stallet kom de!!!! ... en sugga och hennes fem ganska stora vildsvinsungar!!!
Snacka om att jag var glad att vi inte trippade där på de isiga vägarna ... Robin och jag, när dessa dök upp.
Stora och knubbiga är de på sina smala ben :)



Tro inte mobilkameran ville ta bild när de var nära mej .... :( ggrrr...

Sedan blev det eftermiddag och assistentjobbet började ;)
Sonens taxi - alltså jag - skulle hämta för taxitur hem. I släptåg hade vi en kille som började sin första dag i gänget hemma hos oss.

Vi fikade mellanmål och sedan ...



... besök hos GuroAffe.
Såret i munnen är bättre men inte helt bra. :)

Nu är dagen slut och det är dags att få sonen i säng före sista genomgång av alla papper för nya assistenten :)

Skype från utlandet ska visst oxå göras :)

Kramar :)



#1 - - Sus:

Härliga bilder!!

Ta det nu lugnt och ha det skönt!



Kraaaam