Hallå!!!.... !!! Värsta ekot ;)

Något har blivit lite fel på mitt förra inlägg :(
Jag skrev det lördag natt och det lades upp två gånger på söndag :( konstigt???
Hur får man bort ett inlägg? Någon som vet???
Hela dagen har det funnits inslag av ekon och upprepningar ;)
Mannen och jag rensar och rensar i förra boet - det blir tomt i ett stort hus och det ekar när vi pratar ;)
Det är slutet på flytten vi längtar efter, men undras om det blir slut på prylar någon gång ;)
I dag var det bland annat vindsutrymmets tur ... Hujedamej vad grejer :) Mest sådant som tippen kan få direkt. Varför i hela friden åkte det upp på vinden? Förmodligen för att det stod i vägen för damsugaren ;) hihihi
Mitt i bland allt bråte kröp nostalgin fram :) Jag hittade mina pokaler och plaketter från mina ungdomsframgångar med Sweet Brunette och Bellman :) Två av de många hästar jag ägt och ridit :) Jag kände mej riktigt stolt - tänk att jag tävlat så mycket och gjort så fina framgångar :) Minnena bleknar tills man hittar pryttlarna som jag gjorde i i dag :) Mannen hittade våra loggböcker från fallskärmstiden och sina fina plaketter och utmärkelser. Stor Grabb heter visst något ;) thihi
Ja som ni ser det var i unga år ;)
15 år tror jag visst att jag var ;)
Andra nostalgiska prylar var gipstavlorna barnen och jag gjorde.
Dottern var dryga 2 år och sonen 1 månad när dessa gjordes :)
Vi har gjort fler det kommer jag ihåg, men de dyker kanske upp nästa gång jag rotar ;)
Den 14 december måste vi vara färdiga och det är ju snart - mycket snart :)
Stormiga kramar åt er alla denna första advent :)
Vår tanke på julskyltning och besök på julmarknaden på Kulturen satte Berit stopp för :)
Vi stannade hellre inne med olika bestyr. Sonen och hans assistent bakade första omgången pepparkakor som vi ska dekorera i morgon :) efter jobb och skola.
#1 - - Sus:

Jag passar på att gasta ut ett stort

G R A T T I S- Hurra Hurra Hurraaaaaaa :)



Hmmm, nu måste du ju ändå slippa din tvåhussamhet, bara jobbigt jobb ju. Du ska ju snart bara ha två jobb, hi hiii!



Kraaam

#2 - - Pia:

Grattis, grattis, grattis!! Hoppas din kväll blev bra efter det långa mötet.

Kram