;) Fejjan gör en stor skillnad ;) ha ha ha

Idag är det min födelsedag och det har jag märkt med besked :)
Det är som om jag fyller minst 100 år då jag öppnade min facebook :) Tack alla som skickat ett grattis :) Det var ofantligt många :)
Annars var det mycket jobb idag då jag arbetade från åtta i morse till för en pyttestund sedan. Några få avbrott har jag gjort mej förstås ;)
Dotterns största present var att få mej ledig från alla måsten och ta med mej på TV-tittande en timme med popcorn :) Tack gulliga du :)
Sonen slutade dagen i går med orden "Älskar dej mamma"
Det känns fint i mammahjärtat :)
Mannen lurade mej till förvirring i morse då jag skulle ta bilen och åka till Robin :)
"Konstigt vad det är någon bil som brommar i dag, tänkte jag"
Väl hemkommen fick det sitt svar - jag hade fått en motorvärmare installerad :) Det innebär inga mer rutor att skrapa :) Tack snälla :)
Sedan fick jag en ficklampa av hästarna i stallet. Blomma, kort och praliner av käraste kollegerna :)
Tack tack tack ....
Jag blir alldeles rörd ;)
Nu är denna dagen slut och jag kan konstatera att ett år till har jag lyckats genomleva och är stolt över detta :)
Godnattkram och tack till er alla :)



#1 - - Sus:

Finfina presenter!

Finns eluppvärmd sadelvärmare?? :)



Kraaam