Så ... beslutsångest ;) ...

Fest alldeles för sällan, eller bara inte min grej att vara finklädd????

Egentligen gillar jag att klä mej i annat än jeans och tröja men ...
... med det jobb jag haft i 28 år så passade inga finkläder precis :) Ibland på skolavslutningarna blev det lite annat, men jag skulle kunna "leka" stojja och ha samma kul som alla andra dagar.

Nya jobbet innebär inte finkläder för mej - det behövs inte direkt och jag tänker "sticka näsan" i verkligheten oxå. Annars lär det bli svårt att handleda och berömma :)


Nyårsfest om två dagar och i år har jag - hör och häpna - tre förlag som skulle kunna bli rätt i klädväg ....


  

Svart "luftig" klänning med lite krås .... (ursäkta bildkvalitén)



Snäv svart klänning i spets ....



... eller kjol i svart med veck ihop med svart lite tuffare skjortblus :)

Någon som har lust att hjälpa till???


Annars har dagen flutit på. Sonen och jag har gjort ärenden och surfat (sonen) och städat/tvättat (jag) ;)


En kul sammanfattning från sonen efter alla våra utsvävningar var; Kul med frukost ... :) Kul med lunch ... hamburgare & pomfrää :) Kul med "köpa flaskorna" (vi var på systembolaget) Luktar nå´tt ... (någon hade vällt ner en vinflaska som gått sönder så de höll på att städa upp rödvin) ;) Kul hos hästen Robin - Duscha i nya huset. (Jag vill till Robin för att jag gillar hästdoft och att rida - Sonen gillar besöken mest för att efteråt får han duscha :)

Här kommer lite bilder från dagen ....




 

Robin erbjuds fotbad ;)

  

och finputsning :) All lera kom bort :)

Med snö är hästarna gnistrande rena hela vintern :)
Längtar efter snö :)

Nu är det sängen som gäller - besiktning av bilen tidigt i morgonbitti :)

Kram Godnatt :)





#1 - - Micke:

Alltid jobbigt med beslut... ;-)

sv:

Med 350 kg låg stålhäst och 100 kg ryttare så är det inte så vindkänsligt.

:-)