Pyjamasparty... Bio & Härliga skratt ;)

Så fortsätter då helgen med festligheter för dottern. I kväll var tema tydligen pyjamas.
Det är inte utan att det rycker lite i min festtarm. Det hade varit lite kul att bjuda in lite kompisar på pyjamasparty.
Ha ha ha jag undrar vem som velat komma?
Mannen min hade inte gillat idén skulle jag tro. Jag har alltid gillat maskerader.

Istället för pyjamasparty fick jag och mannen tillfälle till att gå på bio ihop ikväll:)
Sonens avlastarkille tyckte att det skulle vara roligt att träffa honom och ... vips så åkte vi till staden.
Filmen vi såg var "Snabba Cash".

Mycket våld och sensmoral likt Elsa Beskow ;) Det lönar sig sällan att vara kriminell;)

Annars har dagen fyllts av det som lördagar brukar;Robin, Gerda, städ & plock.
Sonen och jag var oxå ute en tur i det fina vintervädret. Nice;)

   


   


 

Här på landet bor indianer ;)

Jag måste tacka för alla härliga kommentarer. Många gånger skrattar jag högt för mig själv.
Familjen utbrister då genast, "Var det så kul på din blogg".

Nu ska jag sätta mig i TV soffan och äta godis ;) Kanske det finns någotsebart oxå:)

Tjingeling
#1 - - Sus:

Hmmm, pyamasparty med mig inbjuden hade blivit lättklätt...urvättad t-shirt :D

Skönt med en stilla stund tillsamman, kan jag förstå...men varför valde ni BIO? Ok, man kan hålla handen men annars måste ju ett restaurangbesök värna bättre om kerlighedten :D ???

Visst! OK...Har JAG inte med att göra, sorry, förlåt... :S



Kraaaaaaam ha det bäst ;D

#2 - - Sus:

Vadå??? bli medlem i You Tube???

För mig som grekiska när jag hysteriskt klickar runt...

dessutom är jag livrädd för att göra feeeel. :C



Hjäääääääääälp :S