Ett helt nytt år ligger framför mig :)

Nu gäller det att skaka av sig 2009 års slit & släp, minnas allt kul jag gjort och upplevt ...
och se fram emot ett helt nytt år, 2010!!!

Här kommer foton från det roliga 2009.



Raketer natten mellan 2008 - 2009



Sim och bad med sonens klasskompis med familj.



Skridskoåkning på Rögledammar.



En söt liten rackare föds. Courir Mail blir hans namn.
Jag får agera barnmorska ihop med ägarinan.

 
Massor med joggingturer som slutade med tjejmilen i Stockholm.
Snart drar träningen igång igen... slutdestination för 2010 är Broloppet. :)



En tråkighet måste få smyga sig in i bloggen. :( :( :( 
Min söta Forcy fick avlivas pga en gaffelbandsskada.
Det var bäst för honom men väldigt hårt och tomt för många av oss som känt honom. :(

Hans tjejkompis sålde vi till en gullig tjej i en familj som formligen älskar sina djur. De hade hur många som helst.

    



Dottern drog till Spanien på språkresa i 10 dar.
Sedan kom hon tillbaka med en söt liten spanjorska som vi skulle fylla med engelska och svenskultur.
Ganska anstängande men väldigt kul :)


Bull och brödbak minst en gång i veckan har det blivit.


Jag fann en ny ögonsten :) Robin Sings xx



Barcelonatripp med Aktieklubben.




Festligheter.




Massor av svininfluensa prat.




Jordvärmegrävning.





Där jag suttit... MÅNGA timmar det gångna året.
Mycket med jobb och blogg.

Det har varit ett fantastiskt år som säkert får sina uprepningar 2010.

En förändring sker redan den 7 januari då vi blir fulltaliga på jobbet vilket innebär att jag kommer att arbeta de timmar jag får betalt för. Inga övertidstimmar hoppas vi alla. Skönt.



Jag vill som sista grej året 2009...

utbringa ett STORT HURRA och en STOR SKÅL för 2009.




HURRA HURRA HURRA ;)

#1 - - Sus:

Skål på dig själv!

HURRA HURRA HURRA FÖR Oss :)

#2 - - cecce:

God fortsättning:-)



Ja..det händer mycket på ett år!

För din del har det hänt en del på arbetsfronten och jag är glad för din skull att du trivs så bra! (Även om jag tror du hade det lugnare på Tuna:-)

Hoppas nu din arbetsbelastning blir mindre så du orkar hela året!



Träningen ska jag också ta itu med när den värsta kylan lagt sig!

Men broloppet...nja...det är nog för långt för mej!



Ha en fin kväll!!

Kram