Speciella dagar ...

Idag Morsdag .. för några dagar sedan Hamburgarens dag ... kanelbullens dag ..
Med åren har det blivit fler och fler dagar vi kan uppmärksamma :-)
 
Idag var vi många mammor som fick extra uppskattning. Jag fick en "göra egen glass" bok och det ska jag minsann fixa. Tänk var gott och "nyttigt" ... i alla fall härligt att veta vad som finns i glassen vi stoppar i oss.
 
Jag skänker oxå en extra varm tanke till min mor som aldrig fick träffa sina barnbarn men som kanske "sitter där och tittar ner" (som Pippi Långstrump sa) och ser hur fina de blev ... hennes barnbarn <3
I så fall ser hon också hur jag kämpat för att fylla mitt liv med bra saker och tagit hand om mig och andra som hon lärt mig <3
 
 
Stor Puss & Kram och Tack för att du hjälpte mig att bli den jag är idag .. Du och pappa gjorde min barndom trygg och därmed vågar jag leva och tänka som jag gör.
 
 
De senaste dagarna har jag träffat vänner, byggt upp mina muskler i ett brutet ben, skjutsat dottern och väninnorna till festligheter, kollat på simhoppande son, myst med min käraste, städat och fejat, lagat mat, diskat ... ja som vanligt - Levt livet <3 som om alla dagar var speciellt härliga dagar <3
 
Kram till er alla <3
 
 
Tyvärr ser det ut som om jag sover väldigt dåligt om man ska tro mitt aktivitetsband så därför gott folk ...
Godnatt :-)
 
ZZZZzzzzzz......