Välkommen i mitt vardagsrum ;-)

Idag träffade jag på vänner från mitt härliga Hardeberga <3 Det var verkligen kul att se dem och höra lite hur livet var för dem nuförtiden.
En rolig grej som kom upp var att en av vännerna lite urskuldande sa att hon visste att jag brutit mitt ben eftersom hon faktiskt fick bekänna att hon läste här ibland :-) Hihihi
Det är ju jag som ska ursäkta mig i så fall för att jag kastar på er alla mina tankar :-D
 
Ibland är jag heligt trött på mina egna tankar och gör ett uppehåll. Då ger ni er tillkänna minsann ;-) och tycker det var längesedan och berättar att ni undrar hur jag har det.
Så gulligt <3 <3 <3
 
Skriv gärna en rad om vad ni tycker och känner om allt mitt babbel ;-) Det är bara kul <3
 
Några retar upp sig på mitt ständiga användande av "smilesar" He he ...
Det är ju liksom jag så då får ni läsa hos någon annan bloggare utan smiledille :-)
 
Annars har det hänt massor "i mitt vardagsrum" sedan jag senast skrev. Det sägs att bilder säger mycket så ni ska få en liten bildkavalkad.
Ni vet nu i student och "sommar" tider är jag igång mer än orken räcker till ibland.
Håll till godo och ha det fantastiskt <3
 
 
 
 
 
 
 
                  
 

Obs ... några lånade kort :-) Tack för det festprissar och tack för en kul fest <3