My duckface ;-)

Ikväll kom jag iväg till frissan <3 Äntligen ..
 
 
Det stod som första prio efter vi var på skidveckan hade jag bestämt. Sen kom en hel del annat i mellan och jag blev utan förmåga att köra bil ... ja även att åka buss ...
Men idag passade det ihop med frissantiden och att mannen kunde skjutsa.
Jag har haft en hel del tid över till att googla frisyr och kom fram till att kort var bra så länge jag har kryckgång .. lite sportig skull pigga upp ... och förvilla bort den gråa utväxten önskades ...
 
Här är valet av frisyr ... typ så här ...
 
 
Frisören sa "Javisst men du kommer behöva styla ... och denna modellen har mycket sämre hårkvalitet än du så det bli likt men inte likadant ... okej?"
Vad skulle jag säga annat än "Okej"
 

Imorgon när det är med Hattestyle är det precis som modellen ;-) hehe
 
Af fidersnitschel <3