Glad så jag tog ett skutt :-D

Det var nästan så jag satte kaffet i halsen i morse då jag loggade in på It´s Learning :-)
Resultatet från examensarbetet låg där och väntade .. Min plan med Handikapprättstudierna har hela tiden varit .."ny kunskap .. G i betyg räcker" 
... Men :-D 
JAG fick VG!!!!
 
Ja hörrni .. glad var bara förnamnet <3
 
Som om det inte var nog med glädje denna måndag så lyckades jag få ihop assistenter till en liten övernattning vi vill göra <3 Underbart är ordet!!!
 
Med allt detta positiva i hjärtat begav jag mej ihop med de underbaraste ungdomarna jag vet till skogen. Mina barn <3 De skulle promenera och jag ta en behövlig jogg :-) 
 
En fikastund med en vän jag inte sett på ... alldeles för länge hann jag oxå med före kvällsmatsiköpen och lite måsten.
 
Nu står sova på måstelistan ;-)
 
Godnatt 
 
#1 - - Anonym:

Grattis!!! Bästa Hatte!!!👍😀kramar!!

Svar: <3
Hatte