Försinkning i promenaden till Rom ...

Att vara hemma utan att själv vara däckad brukar vara plågsamt för mej :)
Ja jag vet att det låter tokigt ...

Sonen var verkligen dålig här hemma.
Så dålig att jag började bli orolig - kände och klämde - frågade om han hade ont ...
En stund somnade han och det kändes bra att han kunde komma till ro trots den höga febern som vägrade ge sig med avkylning från öppna fönster.

När han sov passade jag på att städa vår duschkabin. Det kräver sin kvinna :)
Han sov ganska länge så båda toaletterna fick sig en rejäl ansiktslyftning.
Inget kalk kvar så långt ögat når. ;)

Efter sömn piggnade han till så pass att vi kunde bege oss till apoteket och fixa brustabletter för feber.

Nu mår han lite bättre och kan förhoppningsvis sova bort lite baciller i natt.

Det är INTE kul när barnen är sjuka - hur stora de än blir:( Jag tycker så synd om dem:( 

Eftersom arrangörerna för vår stegtävling sagt åt oss att omvandla allt vi gör till steg och kämpa friskt omvandlade jag tvättande av toalettrena och duschkabinen i dag. Jag kan konstatera att ...

Här blev då ingen försening pga mej i alla fall! Härligt! 

I morgon tar pappan vid och jag kan sköta mitt lönearbete:) 

Ha det finfint allihop - blås bort alla baciller :)

#1 - - Micke:

Ajajaj Så jobbigt! :-(

Hade kollegorna vikarie för dig?



sv:

Absolut, vi hojtar till när det är dags så kan ni hänga på. :-)

#2 - - Sus:

Skickar så många kryapåer kramar jag bara kan.

Dottern här också krasslig men inte sååå illa.

Kraaaaam