Kalorifrossa ;)

För er som är oroliga kan jag glädja er med att ... jag har inte förmågan att "växa ur jeansen på fel håll" - "försvinna helt och hållet" - träna för mycket eller på annat vis göra mig själv så illa.

Jag är en livsnjutare som gärna äter och springer samtidigt - rider, läser bok och äter samtidigt - sover och tänker på planering för jobb eller familjepusslet samtidigt .... Ja kort sagt lever livet - unnar mig livets goda.

Det är ett sundhetstecken när jag tränar.
Jag vill öva hjärtat och bränna bort "skit" ur hjärnan - vila själen och hämta kraft.

Idag umgicks vi i familjen :) Alla var hemma tidigt :) Jag frossade Polly vid datorn :)

Nu ska hjärnan försöka vila;)

Godnatt Allihop & Sov Sött ;)

#1 - - Sus:

Ja, jag vet att du både tränar för sundhetens skull OCH att du gärna stoppar i dig gott gott:)

Tack för att du mejlade om bloggtrubblet...blogg.se gav mig tipset att publicera om inlägget, det funkade! Inte som datorerna eller programmen på T precis;)

Kraaaaaaaaaaaam