Sista rycket den 31 juli ;)

Som jag skrev i förra inlägget ...

... lite plikt och lite lust.

Påbörjat städning i garaget (plikt) ;)




Denna blev över :( Någon som vill ha den???


Gullat med Robin. (lust) ;)


 

Nu väntar kvällsmat och soft lördagskväll :)

Hejhopp - när livet leker :)

 

#1 - - cecce:

Grattis till tandemcykeln. Ser ut som om ni trivs med den:-)

Hoppas du haft en fin och vilsam sommar. Nu börjar jobbet snart igen. För min del tycker jag det ska bli ganska skönt. Lite rutiner och annat att tänka på:-)



Kramar

#2 - - Sus:

Det är alltid bra att kunna blanda plikt och lust i lagom portioner.

Näää, en snickarbänk är inget för mig:)



Kraaaaaaaaam

#3 - - Marie:

Jag har aldrig städat garaget, tur att J tycker det är ganska kul;)

Mindre kul tycker han när han ser hur mycket jag har "städat" dit, har nämligen en förmåga att gå dit med saker som jag blir less på.

Jättefin cykel, man hittar mycket (och billigt) på Blocket!

Ha en fortsatt bra söndag/Marie