Tillbaka till arbete & nöje

Så fort kan jag bota en huvudvärk ;)
I morse efter sömn och lite lugnare tempo kom jag snabbt tilllbaka.
Bra - då var det inte så allvarligt.

Full fräs iväg till hästarna för utfodring, hem och fram med frukost.
Där hemma hittade jag fler i min bekantskap som tydligen önskar tatuering, ha ha

Hoppas du valde lite mindre Cecce ;)

  





Sen fortsatte arbetet
med häckklippningen :)

 

Se så jämn & fin den blev :) ....

                            

                            ... och KOLLA musklerna man får!!!

                           Inget gäddhäng här inte. Ha ha ha




Sängprovning var nästa punkt för dagen - sagt och gjort tre fjärdedelar av familjen åkte iväg till IKEA.
Ganska trevliga sängar där men trots det kom vi hem tomhänta.
Det måste övervägas noga när man som jag har haft samma sängstomme sedan jag var 19 år, hi hi hi.
Det är egentligen inte klokt att de håller så länge. Ja madrasserna är givetvis inte så gamla.

På väg hem bestämde vi oss för att bjuda in oss på kaffe hos svärföräldrarna.
Goda kakor & kaffe må jag säga. M tyckte att det tog lång tid för oss vuxna att bli färdiga och passade då på att titta på lite prydnadssaker och tugga i sig några vekar på ett par stearinljus. Trist :( men så är det ju. Vänta förstår han sig inte på.
En prydnadssak som han tittade väldigt försiktigt på var denna fina lilla gris.



Jag måste hålla med honom, den är riktigt söt.

Sedan bar det av hemåt och det var läggdax för M.

Vi vuxna ska kolla på film & ta ett glas vin.

Må fint & kram för idag
#1 - - cecce:

Hahaha...ja det må jag säga! Jo, min tatoo är liite mindre. Men vem vet...funderar på att göra en hel sommaräng på ryggen:-)

Kram

#2 - - Anonym:

Vilken fin häck du har.

YR