Lätt att bli "nördig" 😉😂😍

Som ganska ny i 50årsvärlden inser jag att det nu är lättare än någonsin att lägga på sig lite större volanger kring midjan än vad som känns klädsamt och bekvämt 😳😏
Sjukgymnasten hjälpte mig med en stretchingövning för det jag trodde var "lägesyrsel" och jag kände "My good .. dubbelhakorna är trippelhakor .. minst!!! 😳"
 
Förändring är ett måste! tänkte jag och bestämde mig för att testa 5:2. Inte nog med att volangen kan minska .. hälsoeffekter ska följa med på köpet sägs det. Kroppen ska cellförnya snabbare och pigg ska man bli 😊👍🏼
 
Vad väntar jag på, tänkte jag och nu är jag igång. 
Tjejligan som jobbar med sonen har introducerat aktivitetsband som företeelse och .. Ja ni gissade rätt 😉😂😍 Jag köpte ett åt oss var .. Vi 50+are 😎
 
Här loggas det steg, mat och andra aktiviteter så länge det är kul och kanske volangen blir mindre eller kanske rent av försvinner 😂 
Ja här har ni "nördiga" Hatte som smittats av flärden i världen 😂
Nu står det "SLEEP" i displayen så ... 
 
Godnatt 😴