Tänka är aldrig fel ..

... inse begränsningar är kanske mer rätt.
 
Idag började morgonen med en sömnig Hatte som bara skulle ta sig upp, tvätta av sig, få på lite kläder och äta obligatoriska havregrynsgröten. Sen träning och en tupplur ..
 
Hmmm ... beroendet av hjälp för att komma ut tog tag i mig och ut for jag. Mot affären och "lite" inköp.
Väl i affären glömde jag visst hur jag tagit mej dit. Med många kilo mat i ryggsäck och matpåse hängandes på mina hjälpredarhandtag baktill på rullstolen begav jag mig hemåt. Hua vad läskigt ... Rullstolen var så baktung att det kändes som jag skulle trilla bakåt i varje lilla gupp. Vet ni hur mycket håligheter det finns på en cykel och gångstig? Många!!! Med hjärtat i halsgropen och blöt av regn landade jag till sist hemma. Puh!!! Nästa gång ska jag tänka mig för ;-)
 
 
Ja sen fanns det lite kontorsfix som behövde göras. Räkningar kommer trots sjukskrivning och om man vill ha pengar till det får man ansöka om det.
 
Sen!!! Bakade jag glutenfria baguetter och lyckades få dem så fina som de med gluten från Ica :-) Mums och snacka om nöjd Hatte.
 
I bara farten blev det ett gäng delikatess knäcken också :-)
 
Först nu ska jag ta min träning och tupplur. Andra gångens träning om vi ska vara noga. De blir inte tre gånger idag för jag har lite ont i benet. Vilket jag haft mest hela dan :-( Hoppas det betyder läkning <3
 
Kram och sköt om er - det skadar inte att tänka sig för heller ;-)