Nytvättat hår är lyx ...

Det är många förändringar i livet med Hatte.
Jag duschar vanligtvis minst en gång om dan och det gör nog många onödigtvis i vårt moderna samhälle. Miljövänligt? Nä säkert inte ... men på något vis har det blivit så. Nu med bara ett fungerande ben är det där lite svårare ... in i en trång duschkabin .. på med sopsäck på sjuka benet och sedan på något vis duscha. Livsfarligt tänkte jag ... men håret måste tvättas fick jag för mig i förmiddags. Köksvasken fick det bli ... :-) Alltså håret då .. Jag badade inte hela Hatte i vasken ;-) Trots att vi har en gigantisk ho i vårt kök....
 
Sedan har jag varit ute med rullstolen för första gången idag :-) sonen och hans assistent körde mej i de värsta backarna. Det var tydligen riktigt spännande och behöver jag säga att det kändes lite vanskligt att höra skrockande skratt och veta att han tittat på Pippi när tjuvarna kör Tant Matilda i rullstol och "tappar" henne i en backe ;-)
 
Jag kom helskinnad hem <3
 
Imorgon väntar fler äventyr ... annorlunda äventyr <3
Morsning :-D
 
 
#1 - - Anonym:

Så skönt att du har hjälp i uppförsbackarna. Det hade kanske varit kul att åka på lite i nerförsbackarna 😁😘😜.

Svar: Jadå ... full fart framåt!! men med kontroll ;-)
Hatte