Aj aj aj

Denna dag har varit smärtans dag. 
Jag vaknade i morse mycket tidigt. Klockan tre satt jag där i sängen med lite smått molande värk och var oförskämt pigg. 
 
SEN började den attans värken i benet 😥😥😥 Jag nästan grät. 😥
... så fick jag morfin och frukost.
Den han knappt ner och vände ... Bllläää
 
Maten och långverkande morfinet var ett minne. 
Trodde de men vågade inte ge mer/nytt 😏 Jag hade så förbannat ont så när min kompis kom blev hon smått arg. Med en spruta i magen på hennes inrådan somnade jag dom en sten. Sen blev det en glad Hatte som kunde se ljust på livet igen. Annars händer här inte mycket .....
 
Hej med er ❤️
 
 
#1 - - Anonym:

Men hatte "lille" du måste vara rädd om dig du är inte ungdom längre ta o sköt om dig o behöver du hjälp med nåt så hör av dig hahaha

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

USCH och fy...krya på dig!

Svar: Tack <3 Ja en olycka händer lätt :-/
Hatte

#3 - - Meena:

Oj shiit :O Krya på dig!

Svar: Tack <3 jag försöker så mycket jag kan ;-)
Hatte