Prat om här och där ...

Idag har jag städat bort svarta streck jag åstadkommit med mina rullstolsrace här hemma. Det är inte lätt att skynda sig. Det är lätt att köra på saker då men idag blev det som nytt i köket i alla fall.
 
Ja och sen kom min vän med semlor hon bakat <3 Jag tyckte vi skulle äta lite riktig mat först och bjöd därför på hamburgare som mannen malt kött till. Vi hade också hemmabakade hamburgerbröd. Mumsigt värre ska jag säga.
 
Semlorna var super smarriga de också .. Vi satt här i mitt nystädade kök, pratade om allt mellan himmel och jord och mös hela eftermiddagen :-)
Tack för i dag kompis <3
 
Nu i kväll har jag börjat leta bland kort från när och fjärran. Jag har täkt mej att göra en present åt en god vän som snart fyller år <3
Så himlans kul det är att tänka tillbaka och se alla på foton från då. Så mycket tok vi gjorde redan då ;-) Några bilder skickade jag endast åt de som var på bild ... av förklarliga skäl ;-)
 
Litet smakprov ska ni få innan John Blund kommer.
 
Godnatt <3
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Robex Lundgren:

fint