Livlinan?

Ibland får jag en känsla av att det som sker lite av en anledning. Jag sitter/ligger/hoppar här av en anledning ... eller?
 
Under denna våren hade jag massor av planer.
 
Jag sökt jobb på förskola ... som jag inte fick .. och vilken tur både för dem och mej.
Kurs i extra kunskaper i handledning .. som jag fått skjuta på framtiden.
Handledningsuppdrag ... som jag hoppas kunna återuppta snart.
Jobbet med sonen som jag är sjukskriven från och som hela assistansstaben och mannen blir involverade i. Inget ont som inte har något gott med sig. Nu är vi fler som styr upp och fixar. Lite vimsigt blir det för sonen som blivit lite "mammig" igen men på det stora hela har jag backat ...
Berättat för vänner i förskolan att jag gärna agerar vikarie .. de smög sig.
Massor av heminredningsplaner och omplanteringar .. ligger på väntelistan.
Mina rid och stallturer ... kommer väl igen.
Planer på att skaffa hund ... strandat.
Jogging och träningssatsning med mannen .. :-( Kanske senare ...
 
Ja som ni ser .. svårt med att sortera och göra lagom blev - tvärbroms och göra inget. Pust!!
 
Om jag ska komma ur rullstolen snabbast och benet ska läka fint ska jag också lägga in vila varje dag informerade sjukgymnasten om idag. "Allt tar sin tid och hur långt tid är olika för alla"
 
Nu ligger jag i soffan och vilar - imorgon börjar ett nytt schema - ett lugnare (hur det nu ska gå ... jag gör ju väldigt lite)
 
Idag har jag varit på sjukhuset hos sjukgymnasten, rullat till affären och köpt mat och haft goa tjejer på besök.
I rehabiliteringsvärlden tydligen lite väl mycket :-/
 
Sjukgymnastbesök .. som kunde slutat med en tur till Malmö :-/ Dit ville sjuktaxin skjutsa mej .. :-D
Lite vår på väg till affären <3
Mina fina blomster från alla goa vänner <3
 
Hos sjukgymnasten mötte jag en av mina salskompisar från ortopedavdelning 11. Så kul att höra hur det gått för honom <3
 
Kram och Godnatt