Ibland får man fuska ...

 
Lite får man fuska <3 ... Semle premiären är den 17 februari ;-)
Idag bakade jag bullar till semlor, både vetebullar och glutenfria semlebullar. Mannen som nu måste göra allt (nästan) här hemma önskade att han ätit semla på skidresa. Tyvärr var de slut när de skulle köpa :-(
Om man kan rullstolsdammsuga kan man väl baka semlor tänkte jag. Med lite hjälp att få fram ingredienserna från skafferiet så gick det hur bra som.
Jag hann inte riktigt färdigt innan det ringde på dörren första gången.
 
Härliga besök av kompisar har det varit även idag .. Blomhavet fylls på allteftersom några blommat slut.
Jag tänker på ord mamma ofta sa .. "blommor och omtanke ska man ge medans folk lever"
Så känns det verkligen <3 Jag behöver nypa mej själv i armen ibland och tänka ... "så gulliga de är .. tycker de verkligen lilla jag är värd all denna uppmärksamhet .. " Då blir jag allt lite sentimental ;-) hihi
 
 
 
Tänk så lååånga dagarna varit utan era besök ... jag kommer liksom inte så lätt ut i dessa istider :-)
 
Ha det bäst allihop <3
Kramar