En snabbis ..

Snart dags för film och vila. Vill bara snabbt ge er en dagsvy. Tidigt i morse vaknade jag hos sonen som inte ville somna igår. När han vaknade var det mannen som snabbt fick upp. Enbenta människor är inte kvicka ur en säng.
 
Sen fick jag försöka göra mej lördagsfin och få i mej lite frukost. Kompis och ledsagare Åsa skulle dyka upp alldeles snart och vi skulle på utflykt till Milanmässan. Det var ju kul men attans vad trött jag blir av ett par timmar utanför lyan. Rena pensionären skulle man nästan tro. (ta nu det rätt alla mina pigga pensionärskompisar ... jag menar en trött en)
 
På mässan träffade jag på ett par tre stycken jag kände trots att jag sagt åt Åsa att hon kunde vara lugn .. jag skulle inte stanna och prata med någon ;-) hehe ;-)
 
Vi såg lite western uppvisning och då spratt det allt i mina ridben (även det odugliga ;-) )
 
  

 
Så väl hemma igen och besök av gulliga Anki och Lasse som stannade på lite fika.
 
 
Fina blomster hade de med sej <3 Tack!!!
 
Efter det behövde jag vila i soffan före kvällsmat och nu är jag trött igen.
Behöver jag berätta att jag längtar till att ha två fungerande ben och ett mindre trött liv ;-)
 
Finaste mannen kom med present idag <3
 
Kramar till er alla på Alla    dag