Så blev det sommarvärme direkt ☀️🐞🐝

Härlig sommardag som jag tillbringat mest ute i solen. 
 
Först till gymmet för att leda till kroppen och svettas lite. 💪🏻👣 för att sedan bege mig till en kompis försatt prata strategier för att hjälpa de som behöver stöd i sin vardag. Vi pratade och pratade inne vid frukosten för att fortsätta ute med lunchen. Dagen bara flög iväg och tankarna flödade. Tack för idag 🌹 det gör vi om.
 
På väg hem hade jag lite ärenden att göra. Jag skulle till Vianor för att göra oss oskyldiga. Jag blev helt paff 😳 och kan bara säga ... Tack 🌹 Vianor är bäst 😊
 
 I mitt försök att bli 112 år ingår att boosta kroppen med mest bra näring och träning. Därför begav jag mig till stan på cykel här ikväll för att köpa på mig vitaminer och mineraler. Hmm .. hälsokostaffärerna i stan måste sälja annat än det jag lärt mig att jag behöver. Tomhänt kom jag hem och lagade kvällsmat. Konstigt tänkte jag sen .. nog måste det finnas de som säljerdet jag vill ha ...
på nätet finns 👍🏼😍 Nu ärret bara att vänta.
 
Sonen och hans assistenter hade också haft en fantastisk dag på landet. Han var så nöjd här ikväll efter att ha sett glada kor 🐄🐄🐂🐆 släppas på bete.
 
Nu är vi alla trötta och väntar på John BLund 😴
 
Godnatt 💕