... födelsedagens svansföring ;)

Först vill jag tacka för alla gratulationer både "på riktigt ;)" & "på Fejjan.
 
Morgonen började med att sonen och jag var uppe och studsade i tidiga morgontimmen :-/ ... och då .. tekniknörd som jag är .. kollade jag min telefon där jag fått första gratulationen 
 
Den var från fina dottern där långt borta ... Hon grattade i massor och kryddade hälsningen med "gamla mamma .. " Hmm .. ;) ... räcker gott att svansföringen varit lite plågad på sistone ;) gammal vill man ju bli - men inte vill man prata om det ;) hehe
 
Så var det då man och sons tur när vi vaknade för att kliva ur sängen denna morgon
 
Av dem fick jag en väldans god parfym
 
 
... och förslag på var jag ska hitta den där fina skinnjackan ... än är den ju inte köpt ;)
 
Som vanligt - trots födelsedag ;) - blev det att bege sej
 
... och sedan skoljobbet och bl.a. ämnet   Sämre kan man ha det på sin födelsedag. ;)
 
 
Som om det inte skulle räcka var jag inbokad hos frissan också dagen till ära ..
Jag kände mej mogen för grått ;) .. eller son frisörerna uttrycker det ... askblont ;)
 
 
 
Äntligen är det guldiga borta :))))
 
Mannen kryddade också födelsedagen med att jag fick komma till dukat bord i kväll
Det bjöds på en riktig lyxmiddag och inte så att jag ogillar det på något vis men ... det facto att jag slapp laga maten var allra bästa för dagen ..
Att laga mat tillhör inte de sysslor jag helst tar mej för ...
 
.. ja då var det slut på denna dags svansföring ;))))
 
Kram till er alla & än en gång Tack för all uppvaktning

 
#1 - - Micke:

Det låter som en bra födelsedag! :-)
sv:
Javisst var artikeln bra? :-D

Svar: Nu är det färdigfirat och det var perfa <3 Ja artikeln var hur bra som :)
Hatte