Nostalgin fortsätter :-)

Så kul äventyr vi gjort, ja och gör men de bilderna är väl roligare senare. Då när vi sitter på hemmet och knorrar ;-)
Här i Lund har det varit uschligt väder hela dan och vad är bättre att syssla med då än att blicka tillbaka och le <3
 
 
Här är min älskade fallskärm och jag <3 Den gick inte att få i nyans som jag minns riktigt. Den var nämligen djupt magenta.
 
 
 
 
 
Ofta var vi i Deland i USA där mannen och hans lag tränade. Det var många från vår klubb som åkte dit och vi hade det finemang.
 
Eftersom jag inte hoppat så mycket och inte hoppade laghoppning packade jag de andras fallskärmar mer än jag hoppade ;-) .. Då tjänade massor med jag pengar ... fast de gick åt vill jag lova ;-)
 
 
 
 
 
 

Efter seriös träning var det fest :-)
 
 
 
 
Vår klubbstuga hemma i Skåne var vårt andra hem. Vi var många som åkte direkt dit efter jobb eller plugg på fredagen och tillbringade hela helgen där.
 
 
 
 
 
Ja det var tider det <3
 
Trevlig söndag allihop
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - M💟:

åh vilka godingar ni var så unga😜👍🌟