Ibland blir det inte som man vill ..

Bloggtiden har bara inte funnits på ett par dagar men ändå helt okej dagar. Smittsamma influensan har slagit till här hemma .. jag har klarat mig men är fortfarande sjukskriven och oförmögen att gå in och jobba med sonen. Mamma klarar jag att vara men ... snabbheten fattas och då är man inte riktigt att räkna med. Kvicka ryck ingår i jobbet och därför kan inte sniglar jobba ;-)
 
Idag har jag varit hos sjukgymnasten igen i alla fall. Lite fler roliga övningar fick jag ... styrka, rörelse och balans sökes <3
En rolig övning jag fick göra som en liten bonus var att rocka med rockring som vägde 1,5 kg. Riktigt kul ... jag kunde lite i alla fall och ska se till att öva. Känns som den övningen kan trolla bort bilringar :-D
Ha kul och att öva Hattes svåraste muskelgrupp - Kan det bli bättre?
På väg hem köpte jag en egen så nu får det bli övning ett par gånger om dan.
 
Nu ikväll känns knä och fot inte så bra :-(
Kanske jag skulle åkt hem direkt efter träningen ... jag ville ju köpa rockring :-/
 
Nu tar jag vila till i morgon bitti .. drömmer fina drömmar om att dottern snart kommer hem <3
 
Vi är fyra som längtar <3
 
Kramelikram <3