En olycka händer så lätt😇

 En härlig skidvecka med massor av på tu man hand tid med mannen började fint. Vi tog oss i solsken upp på toppen för en lugn och fin skidåkning ner. Nypistat och fint 😇😍
Små högar av snö i kanterna av backen gjorde sig synliga och jag skar backen före dessa. Inget ont annat åkte vi där och njöt. 
😳 Plötsligt fanns det en grop mitt i backen  och vem kom rakt på den? såklart jag 😥
 
 
 
 
Jag har trillat förr men denna gång fick jag en konstig känsla ... 
"Undrar om jag kan stå upp?"
 
Det kunde jag inte...
Tur att vi var tillsammans där i backen. Mannen försökte hjälpa mej upp men min känsla var såklart rätt. Det gick inte.
 
Det blev skoter ner till läkare som kollade på benet. Vi konstaterade att det säkert inte var så farligt. 
Jag trodde ett tag att jag skulle stå i liftkön i morse.
Sen kom smärtan!!!!!
Föda barn var en barnlek 😳
 
Kvällen och natten blev en smärtans tid!
Efter diverse undersökningar och medicin var smärtan slut, knät tappat på blod och jag lullig. Konstaterat var .... operation nödvändig då bitar av benet är trasigt. 
Detta ska dock göras i Lund. 
Imorgon blir det ambulansflyg till Skåne.
 
Alla ni som pratar om att boka av på Bucketlist. Detta tar då priset i mitt liv. Jag hade hellre åkt skidor med mannen men det är helt okej.
 
Sköt om er och se upp för olyckan 😇