Det känns gott med vänner ❤️

I morse var det trögt .. ett vänsterben som kämpar för att bli bra. Det spänner, värmer, klämmer, puttrar, sover och gör sej påmint .. Så är det med skadade ben men jag har ingen erfarenhet .. som väl är.
 
Tiden att ta mej ur sängen och ta tag i dagen ... startsträckan ... var lång, men till sist var jag uppe. 
 
Gjorde mej lite frukost. Blev serverad kaffe och kollade Facebook, mail och Sydsvenskan ..
En go vän hade skrivet att hon ville hälsa på 💕 och det gick ju så bra. Jag var ju hemma 😳😉 och besök är alltid kul. Skulle bara tvätta och klä mej.
 
Det blev inte mycket mer "arbete" gjort 😍 Vi pratade och mös tills det ringde på dörren och nästa goda vän kom. Hon bor nära och tänkte bara titta in en stund 😍
 
Det är läkande att bli ompysslad 💕💐 Tack kära ni 💕
 
Jag fixade kvällsmat och åt sen orkade jag inte mer ...
 
Imorgon kommer nästa läkebesök 💕💕💕
 
Tack härliga kompisar ❤️ Jag behöver er och uppskattar er ❤️
 
 
 
Längtar till mina promenader och joggingturer ❤️